Pages

adverlts

advertlets

Saturday, April 23, 2011

binatang yg pelik...




Kambing
melahirkan anjing? Itu cuma berlaku musim lalu ... tapi ade sekor kucing yang baru sahaja menjadi ibu bangga seorang-anak kucing puppy - juga di China, pelik skali ye.

Zhou Yun, pemilik kucing, mengatakan dia tahu teman berbulu itu sedang hamil sehingga dia tidak terkejut ketika ia terjadi pada dua anak kucing pada awal bulan.

Pada pemeriksaan lebih dekat, bagaimanapun, dia menyedari bahawa salah satu bayi sudah mati.'Saya kemudian melihat anak kucing yang lain menghairankan kelihatan seperti anjing, "Zhou, yang tinggal di Yangshan, di China timur Provinsi Jiangsu, kepada wartawan.

Zhou, yang juga pemilik anjing kesayangan yang suka makan dan tidur dengan teman kucing nya (hmm. ..), menambah: "Sangat mungkin kucing adalah anak campuran '.

Lai Xiaoyun, presiden dari sebuah klinik haiwan kesayangan tempatan, telah bijaksana menunjukkan (setelah melihat baik di-anak anjing anak kucing, menjadi wajar) bahawa tidak mungkin untuk kucing melahirkan anjing.

Dia menganggap kucing Zhou muncul dua anak kucing dan satu meninggal tak lama selepas: '. Jadi kucing itu keluar dan tanpa sengaja menemukan sampah dari anak anjing baru lahir dan mengambil satu rumah'

'Kucing dan anjing adalah dua spesies yang berbeza dan tidak mungkin untuk memiliki keturunan bersama, "ulasnya.

jdk kepada sesiapa yg tak caya tu suruh la anjing kawin ngan kucing...nengok ape yg jdk...hahahahha

No comments:

Post a Comment