Pages

adverlts

advertlets

Thursday, December 8, 2011

koleksi gambar telefon pada zaman akan dtg....


hebat x hebat diorang nie cipta...inilah dinamakan kreativiti...



koleksi gambar pembangunan di DUBAI....

hebat ..memang tidak dpt dinafikan....terbaek...

ibubapa yang zalim....


ape pon tak bole la...kesian...kecik2 da didik dengan cara yang salah....ciss

barang MADE IN CHINA yang giler....


saksikan lah....pelbagai ragam....ade ke org nak makan...?



usaha tangga kejayaan...


orang lumpuh pon berusaha untuk baek...yang sakit kecik2 takkan x bole nak berusaha untuk baek kot...

Cheerleading jepon yang giler hebat....


hebat...paling best...

ronaldinho bagi hadiah buat peminatnye....


terbaek...satu pengghargaan yang sukar didapati...

Talk Show paling best dalam sejarah youtube....



hebat giler...tercengang budak2 tu...terbaek....

Sunday, December 4, 2011

Saturday, December 3, 2011

Friday, December 2, 2011

optical illusion...


giler kreatif....terbaek,,..

siri dan forever alone...


terbaek...langsung x romantik la siri nie....ape pon x boley...

lain kali kemas mainan dulu baru bagi anak2 makan...


kan da kene....kemas dulu...

anjing di negara china bole pegi kedai runcit...


tuan dia cam malas pon ade gak....tapi memang kreatif...jgn kene rompak sudah anjing tu...

koleksi iklan yang suruh kite kemas rumah...


lain kali kemas rumah sebelom bwk awek masok rumah atau sebaliknye....

gula-gula jepon yang pelik....


cam best jek...halal ke tidak nie...

separoh manusia separoh anjing sedang menikmati hidangan malam...


ngeri siot nengok dia makan...tapi ianya sekadar experimant yang dilakukan oleh sekumpulan penyelidik dari RUSSIA..terbaek..

Wednesday, November 30, 2011

lady gaga jadik lelaki...


seram giler nengok vid nie...sial la...

Macs Vs PCs


kejam giler...ade bnyk lagi vid pasal lelaki nie...bile bende yang dia minat tapi org lain x minat...dia macam kene rasok dan terus bertindak liar...giler arr...

Dia da ade boyfriend la....


mesti korang yang lelaki mesti sakit hati kan bile nak usha seseorang tu tapi dia da ade awek...kalo korang berani...try la mcm mamat britain nie buat...aku x berani kowt...hahah

Tuesday, November 29, 2011

koleksi gamba semasa banjir....

ini adalah koleksi terhebat yang dikumpul dari internet.semoga terhibur...



































koleksi gamba epic fail....


ini adalah koleksi yang dipetik dari internet....hayati la ia sesungguhnye gamba tu mampu menunjukkan maksud lebih dari seribu kata....