Pages

adverlts

advertlets

Monday, October 31, 2011

Iklan Adam dan Eve yang terpaksa dibanned sebab terdapat versi gay..??!


pehhh...manusia2...masalah tol la...astagafirullah....

Urutan terapi kucing....


kucing pon pandai mengurut....apekan lagi manusia....tadi baru je lepas kene urut ngan makcik indon...pehh....lega badan...terbaek...

Aksi lompatan meja yang fail (EPIC)...



Kesian dowh...kawan diorang cume tanye...ko ok tak?...tu je x de belas kasihan...tapi beliau masih sehat...terbaek...

Sunday, October 30, 2011

diapers untuk anjing...?!!!


anjing pon pakai bende nie...sengal...

Phua chu kang puji KL...



mungkin bende nie da lame...tapi kelakar la jugak....harap kedua2 negara nie aman sejahtera...

suka duka dalam bola sepak....


harap2 jangan la perkara cm gini berlaku kt Malaysia....

(Michael Jackson) Beat It - Sungha Jung


ok...beliau merupakan seorang pemain guitar tong yang paling berbakat sekali di negara Korea..memang best...sayang paling minatg dia nie...dari dia kecik smpi dia da besau panjang nie...still terbaek....

Hotel Mewah di dalam Kapal terbang...



Hotel di dalam kapal terbang..?? ermmm...mungkin korang akan terbayangkan sebuah tingkap yang kecil yang mempunyai hotel yang mewah...korang mungkin betol sebab kapal terbang nie merupakan kapal perang semasa era Perang Dingin German Timur.

ok.pemandangan nye mungkin tak sepesial mane pon sebab kapal nie tak terbang pon...duduk kt bawah di lapangan terbang teuge di negara Belanda.Tetapi bahagian dalam nye ...pehhh...terbaek...spektakularrr....tv skrin leper,pemain blu-ray,sauna,jakuzzi serta bermacam lagi...kepada yang datang tu...mereka mempunyai kebenaran untuk menggunakan seluruh kapal tersebot dan tak termasok menerbang kan nye serta katil bersaiz KING dan juda di bahagian kokpit.

satu malam di dalam kapal tu sebanyak 350 euro...tak tau dlm RM bape...sekian.














Saturday, October 29, 2011

Badak air kentut sambil terkencit...


hahaahhaha...x bole bla siot...nasib baek tahi tersebot x kene sesiape...terbaek..

Thursday, October 27, 2011

Bangunan - bangunan pada masa hadapan...



ini adalah hasil ciptaan arkitek2 pada masa hadapan uyang sungguh kreatif...cool mann...

Wednesday, October 26, 2011

Adakah anda sempurna....?



renung2 kan la...yang takde kaki,tangan pon bole hidop...yang sempurna takkan asyik nak mengharap je...




renung2 kan la...yang takde kaki,tangan pon bole hidop...yang sempurna takkan asyik nak mengharap je...

kesan 8 emoticon yang korang slalu gune....


ok...sekarang nie kita akan menunjukkan kesan sebenar apabila korang guna emoticon2 tersebot....saksikan lah...







sekian.


















Cara memberi makan kepada ratusan monyet


memang cooll...tak dinafikan...tapi tak tau kt mane nie berlaku...

Tuesday, October 25, 2011

Drummer jalanan yang paling hebat...


lelaki tersebot bermain drum di bandar ottawa yakni di Canada.Memang bagus dan juga kreativiti.Beliau bermain drum untuk menyara hidupnye dengan bermain muzik di jalan...name nye Richard Baxter...jangan lak korang g carik pakcik nie buat band korang...heheh

Kucing tekno...!


ini merupakan video kucing tersedak bulu sendiri yang diremixkan...enjoy...

8 haiwan yang ingin menjadi manusia,,,

Mungkin mereka nie sume da bosan jadik haiwan ko....hahaha....ini adalah rekaan semata2...jgn pikir bebukan lak ...heheh...jom layan...
































sitcom tahun 1980 yang meramal kematian Gaddafii...


sitcom tersebot bernama Second Chance yang disiarkan sekitar 1987 dan 1980....semoga roh beliau dicucuri rahmat...amin...

Monday, October 24, 2011

Gambar Kucing Yang Cantik...!

korang suke kucing kan....Panalux pon suke kucing gak...ini antara lukisan hasil sentuhan orang yang berkreativiti tinggi yang sungguh memukaukan...cantek tak....
















sekreatif ciptaan Allah S.W.T....


Itik menakluki kawasan sawah....



banyak giler itik...x terkire jumlahnye....hahha...terbaek...

Friday, October 21, 2011

Jangan sesekali hon kt orang tua...



perhatikan reaksi nenek tu bile ade orang hon supaya nenek tu melintas jalan tu dengan cepat....terbaek..

LIKE MY STATUS IF...









kecoh minah nie....mengelikan...opsss....bikan minah yer...tapi jantan...kikikikiki...terbaek...

Kenderaan yang tak kan lepas jpj...





hahaha...terbaek...

Kisah Arnab Bunny Yang Comel....




KISAH DIBAWAH IALAH CERITA DONGENG DAN REKAAN SEMATA-MATA...TAK ADE KENE MENGENE DENGAN YANG LAIN...SEKIAN...


Kepada Easter Bunnies...
Kami tahu bagaimana perasaan anda.Setelah sepanjang hari berbelogging dan juga ber youtubing...memang terasa akan kepenatan tersebot...


Dan kami juga ingin mengakui bahawa kita ini semua tidak pernah sempurna malahan juag terlalu banyak kekurangan.Kami tidak menyalahkan resolusi yang menyebabkan terpaksa makan sayur-sayuran setiap hari dan kami juga tidak nampak tangkai daun saderi sejak januari.Dan kami telah menjumpai beberapa keping gambar anda yang sungguh menakjubkan...













Oleh Itu para Arnab sekalian....tolong la jangan berlaku sedemikina kepada budak2 tersebot...budak2 tu tidak bersalah langsung...henti kan sebab akan menyebab kan budak2 tersebot akan taruma terok dan jugak menangis tak tentu pasal...hantar kan budak2 tu kepada mak mereke...dan yang akhir sekali....jangan buat kat anjing tu macam tu lagi....