Pages

adverlts

advertlets

Sunday, November 6, 2011

Bagaimana Ingin Membesarkan Payu Dara secara natural...



Rupa adalah kebimbangan utama bagi wanita, kadang-kala setiap hari.
Ramai wanita bimbang yang bukan saiz yang "betul" atau pemasangan ke dalam pakaian yang "betul". Saiz payudara kecil adalah aduan biasa, dan merunsingkan sesetengah wanita ke titik campur tangan pembedahan. Jika pembedahan adalah terlalu mahal atau sebaliknya daripada soalan tersebut, cuba untuk meningkatkan saiz payudara anda secara semulajadi yang diberikan.

Langkah 1. Senaman otot dada anda. Yang penting adalah sasaran otot pectoralis terletak di bawah payudara. Lakukan senaman seperti pushups untuk nada kawasan itu dan menjadikan payudara kelihatan lebih besar.Kesan-kesan sampingan termasuk mencucuk kulit, yang biasanya berkurangan dalam tempoh beberapa hari selepas digunakan.

Langkah 3. Ambil tablet dan pil. Bahan-bahan aktif biasanya bekerja untuk merangsang pertumbuhan payudara-isu. Beberapa tablet dan pil mengandungi fitoestrogen, yang bertindak untuk membuat dada penuh.

Langkah 4. Cuba pilihan herba. Bahan-bahan yang biasa termasuk benih Adas dan rumpai laut. Ubat paling herba bertujuan untuk merangsang pertumbuhan payudara-tisu oleh ikatan dengan hormon estrogen.

5 Langkah. Ubah diet anda. Cuba makan makanan yang tinggi lemak. Sejak payudara anda dibuat tisu lemak, makan lebih banyak lemak akan meningkatkan peluang untuk mendapat berat badan di dalam dada.

1 comment:

  1. http://www.besarkanbuahdada.com
    top korean produk untuk payudar..

    ReplyDelete